Wydaje się, że Twója wersja przeglądarki Internet Explorer jest nieaktualna. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki lub spróbuj innej.  ×

W celu filtrowania treści nieodpowiedniej dla młodszych użytkowników, prosimy o potwierdzenie pełnoletności: TAK, skończyłem/am 18 lat NIE, jestem niepełnoletni/a

Często zadawane pytania

Videostreaming BETA

Jak działa odtwarzanie plików wideo i kiedy zostaną mi odliczone punkty?

Punkty zostaną odliczone po doładowaniu 25 % danych. Po odliczeniu można odtworzyć lub pobrać wideo w dowolnej chwili w ciągu następnych 24 godzin za darmo. Nie ma rożnicy w liczbie odjętych punktów, jeśli chodzi o pobieranie czy odtwarzanie pliku. W każdym z przypadków odjęta będzie odpowiednia ilość punktów za cały plik.

Na przykład 100 minutowe wideo możech oglądać przez 5 minut za darmo, by upewnić się, że to ten plik, którego szukasz. Oglądając 25 minutowe wideo masz około 1 minuty darmowo, a następnie odjęte będą Ci punkty. Czas darmowego odtwarzania jest zależny od jakości wideo i szybkości Twojego połączenia internetowego. (Liczy się realna ilość danych pobranych przez Twoją przeglądarkę, nie czas oglądania.)

Technicznie rzec biorąc: punkty zostaną odliczone po upłynięciu 25 %, 50 %, 75 % lub 95 % pliku.

Dlaczego nie pojawia się opcja odtwarzania plików wideo lub jest niedostępna dla niektórych typów plików?

Odtwarzanie plików wideo jest dostępne tylko dla użytkowników VIP z wystarczającą ilością punktów.

Tylko niektóre typy plików MP4 wspierają odtwarzanie.

Pobieranie plików

Plik, który chcę pobrać, wymaga hasła. Co to oznacza?

Hasło służy do zabezpieczenia pliku. Hasło zna wyłącznie właściciel pliku, który ustawił je podczas przesyłania pliku. Jeśli w pliku nie ma opcji przesłania wiadomości do jego właściciela, prawdopodobnie nie życzy sobie, aby plik był publicznie dostępny. W takim wypadku nie można uzyskać hasła.

Po zalogowaniu do konta i próbie pobrania pliku wyświetla się komunikat „Link do pliku jest błędny”. Możecie mi pomóc?

Odznacz opcję KONTROLA ADRESU IP, która znajduje się w ustawieniach konta (zachowajto.pl/nastaveni) i spróbuj ponownie pobrać plik. Jeśli nie uda ci się zmienić ustawień, postępuj według filmu instruktażowego: zachowajto.pl/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4.

Wielkość pliku jest w rzeczywistości mniejsza niż podajecie. Plik nie jest pobierany do końca. Możecie mi wyjaśnić dlaczego?

Mogło się tak zdarzyć, że dane nie zostały poprawnie przesłane. Różnica pomiędzy wielkością pliku na Zachowaj.to a wielkością na Twoim dysku ma zwykle inną przyczynę. Podana wielkość przesyłanych danych ma charakter informacyjny. Wynika z prostszego przeliczenia (1 GB = 1 000 MB) niż przeprowadza Twój komputer, który pokazuje dokładną wielkość (1 GiB = 1 024 MiB).

Pobieranie przy pomocy doładowanych punktów jest za wolne. Czasem nawet wolniejsze od darmowego pobierania. Pomożecie mi?

Mógł wystąpić problem na ścieżce pomiędzy Tobą, Twoim dostawcą sieci i naszymi serwerami. W ustawieniach konta (zachowajto.pl/nastaveni) znajduje się opcja „preferowany serwer”.
Jeśli nie uda Ci się zmienić ustawień, postępuj według filmu instruktażowego: zachowajto.pl/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4.

Pobieranie przy pomocy doładowanych punktów jest za wolne. Zmiana preferowanego serwera nie pomaga. Jak dalej postępować?

Prześlij do naszej pomocy jak najwięcej informacji o Twoim połączeniu i problemie. Pracownik pomocy może Ci jeszcze ewentualnie wysłać konkretne pytania czy zestaw testów, które pomogą Ci lepiej zdiagnozować sytuację. Podstawowe pytania pomocnicze podajemy w poniższym przykładzie.
„Jakie masz podłączenie do internetu? Zrób test szybkości na speedmeter.internetprovsechny.cz i prześlij nam link do strony z wynikiem pomiaru.
Czy problem wolnego pobierania dotyczy większej ilości plików czy tylko jednego? Czy ewentualnie możesz nam przesłać konkretny link do pliku, który pobiera się za wolno?”

Darmowe pobieranie jest za wolne. Gdzie obiecane 300 kB/s?

Podana prędkość 300 kB/s to maksymalna możliwa prędkość, która nie jest zagwarantowana. Prędkość darmowego pobierania może być ograniczona ze względu na aktualne obciążenie poszczególnych serwerów. W przypadku pobierania poprzez konto VIP i doładowane punkty nie ma takiego ograniczenia.

Płatności

Jak można stwierdzić cenę za szybkie pobieranie pliku?

Cena za szybkie pobierane widoczna w dialogu pobierania, to najlepsza możliwa oferta cenowa dla wybranego kraju. Na przykład przy zakupie 340GB punktów można pobrać plik o wielkości 1 GB tylko za 0,1 EUR.

Przesłałem wam pieniądze, ale ciągle nie mam punktów. Kiedy punkty zostaną mi przypisane?

Zwykły przelew bankowy zajmuje jeden dzień powszedni. Płatności dokonane w weekend zostaną zrealizowane najszybciej w poniedziałek. Jeśli śpieszysz się z doładowaniem punktów, w przyszłości radzimy skorzystać z możliwości zapłacenia kartą.

Zapłaciłem, ale nie otrzymałem punktów, czekam już trzy dni. W czym tkwi problem?

Sprawdź czy wszystkie dane zostały wpisane poprawnie, a następnie napisz do naszej pomocy, która spróbuje znaleźć rozwiązanie. W emailu prosimy o podanie jak najwięcej konkretnych informacji (tytuł/numer zlecenia, numer konta, itp.) Załącz również potwierdzenie płatności.

Chciałbym sobie na Ulož.to doładować punkty. Czy mogę otrzymać pokwitowanie zapłaty?

Pokwitowanie zapłaty można wydać tylko do płatności przelewem. By otrzymać pokwitowanie proszę skontaktować się z pomocą techniczną podpora@uloz.to.

Wysłałem SMS-a o treści ZACHOWAJTO (w celu szybkiej rejestracji) i otrzymałem jakieś hasło. Co teraz?

Dzięki wysłaniu SMS-a o treści ZACHOWAJTO dokonano tzw. szybkiej rejestracji. Utworzyliśmy Ci konto z loginem takim jak Twój numer telefonu (np. 48724123123) oraz hasłem, które właśnie otrzymałeś SMS-em. Nie rejestruj się przy pomocy tych danych, tylko bezpośrednio zaloguj się na uloz.to/login.

W SMS-ie zrobiłem błąd. Czy da się to naprawić?

To zależy, gdzie dokładnie zrobiono błąd. Wyślij do naszej pomocy jak najwięcej konkretnych informacji. Nie zapomnij o podaniu numeru telefonu, z którego doładowywałeś konto i treści SMS-a. Spróbujemy znaleźć rozwiązanie.

Ogólne

Czy Zachowaj.to jest do dyspozycji za darmo?

Użytkowanie i rejestracja są darmowe i w żaden sposób nie zobowiązują Cię do płatności. Jako zarejestrowany użytkownik masz możliwość bezpłatnego zarządzania swoimi plikami.
Jeśli chcesz pobierać pliki z nieograniczoną prędkością, możesz w tym celu zakupić punkty. Możesz również wesprzeć finansowo zespół Zachowaj.to. Jednak żadna z płatności nie jest konieczna, aby korzystać z Zachowaj.to i pobierać oraz przesyłać pliki całkowicie za darmo.

Nie mogę wejść na Zachowaj.to. Wyświetla mi się strona, że nie mam uprawnień. W czym tkwi problem?

Jeśli wyświetliła Ci się informacja o zablokowaniu dostępu, widocznie doszło do niestandardowych wejść z Twojego adresu IP. Możliwe, że korzystasz ze wspólnego adresu IP i problem nie dotyczy bezpośrednio Twojego komputera. Widocznie z adresu IP, którego używasz przesłano na naszą stronę żądania, których nie było możliwe rozwiązać innaczej. Adres IP będzie automatycznie odblokowany w ciągu 48 godzin. Działanie to było niezbędne, aby Zachowaj.to funkcjonowało dla pozostałych użytkowników.
Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, skontaktuj się ze swoim dostawcą internetu. Problem trzeba rozwiązać bezpośrednio z nim.

Nie mogę znaleźć pliku, który kiedyś wyszukałem. Dlaczego?

Zawartość publicznego zbioru danych tworzą dane udostępniane przez poszczególnych użytkowników. Tylko użytkownicy decydują o tym, co będzie dostępne i na jak długo.
Jeśli nie znalazłeś pliku, który kiedyś wyszukałeś, przyczyny mogły być następujące:
1) Dane zostały usunięte przez użytkownika, który je przesłał. Możliwe również, że użytkownik oznaczył plik jako prywatny.
2) Użytkownik udostępnił plik tylko tymczasowo i czas dostępności pliku minął.
3) Plik został usunięty z powodu naruszenia warunków Zachowaj.to (np. materiał pornograficzny łamiący prawo Republiki Czeskiej, materiał naruszający prawa autorskie, zgłoszony przez właściciela tych praw, niedozwolona reklama, itp.). Nasza firma interweniuje jedynie w przypadku udowodnienia naruszenia ogólnych warunków użytkowania Zachowaj.to.
4) Plik został usunięty, ponieważ zawierał on wirusa lub złośliwe oprogramowanie. Takie pliki nie mogą być przechowywane nawet do użytku osobistego.
5) Pliku nie pobrano przez dłuższy okres i w związku z tym został usunięty zgodnie z ogólnymi warunkami użytkowania.

Administracja kontem

Jak można zdobyć link do pliku? Czym jest link w postaci https://www.uloz.to/!abcdefgh/nazevsouboru?

Jak można zdobyć link do pliku? Czy jest link w postaci http://www.uloz.to/!abcdefgh/nazevsouboru?
Link w formacie http://www.uloz.to/!abcdefgh/nazev_souboru jest jedynym w swoim rodzaju linkiem do konkretnego pliku, z tym, że „!abcdefgh“ nie można rozumieć dosłownie.
Poniżej podajemy instrukcję w jaki sposób można uzyskać taki link:
Sposób 1:
Otwórz stronę z informacjami o pliku (stronę, gdzie wyświetla się podgląd pliku i gdzie jest możliwość pobrania pliku) a następnie kliknij na ścieżkę dostępu w przeglądarce, zaznacz cały link, skopiuj do schowka (CTRL+ C) i wklej (CTRL+V) do wybranego dokumentu.
Sposób 2:
Otwórz stronę z informacjami o pliku. Pod podglądem pliku kliknij opcję „Udostępnij”. Tu skopiuj (CTRL+C) link do pliku, a następnie wklej (CTRL+V) do wybranego dokumentu.

Chciałbym usunąć dane, które przesłałem.

Po przesłaniu pliku wyświetli Ci się link do pobrania pliku oraz drugi link, który służy do usunięcia przesłanych danych.
Jeśli plik został przesłany przez zalogowanego użytkownika, można go również usunąć za pomocą menu użytkownika (Pliki).
Jeśli do przesyłania używasz Menedżera Plików zdecydowanie radzimy zalogować się do konta. Inaczej nie będziesz mógł później sam usunąć pliku!
Jeśli nie masz możliwości skorzystania z żadnej z tych opcji, skontaktuj się z naszą pomocą techniczną i podaj link do pliku, który chcesz usunąć.

Jak usunąć konto?

Skontaktuj się z naszą pomocą techniczną. Do prośby dołącz swój login i ID konta, które znajdziesz na zachowajto.pl/nastaveni.

Pobieranie plików

Plik, który chcę pobrać, wymaga hasła. Co to znaczy?

Hasło służy do ochrony pliku. Hasło zna wyłącznie właściciel pliku, który ustawił je podczas przesyłania pliku. Jeśli w pliku nie ma opcji przesłania wiadomości do jego właściciela, prawdopodobnie nie życzy sobie, aby plik był publicznie dostępny. W takim wypadku nie da się uzyskać hasła.

Po zalogowaniu do konta i próbie pobrania pliku wyświetla się komunikat „Link do pliku jest błędny”. Możecie mi pomóc?

Odznacz opcję KONTROLA ADRESU IP, która znajduje się w ustawieniach konta (zachowajto.pl/nastaveni) i spróbuj ponownie pobrać plik. Jeśli nie uda ci się zmienić ustawień, postępuj według filmu instruktażowego: zachowajto.pl/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4.

Wielkość pliku jest w rzeczywistości mniejsza niż podajecie. Plik nie jest pobierany do końca. Możecie mi wyjaśnić dlaczego?

Mogło się tak zdażyć, że dane nie zostały poprawnie przesłane. Różnica pomiędzy wielkością pliku na Zachowaj.to a wielkością na twoim dysku ma zwykle inną przyczynę. Podana wielkość przesyłanych danych ma charakter informacyjny. Wynika z prostrzego przeliczenia (1 GB = 1 000 MB) niż przeprowadza twój komputer, który pokazuje dokładną wielkość (1 GiB = 1 024 MiB).

Pobieranie przy pomocy doładowanego punktu jest za wolne. Czasem nawet wolniejsze od darmowego pobierania. Pomożecie mi?

Mógł wystąpić problem na ścieżce pomiędzy tobą, twoim dostawcą sieci i naszymi serwerami. W ustawieniach konta (zachowajto.pl/nastaveni) znajduje się opcja „preferowany serwer”. Spróbuj wybrać np. Superhosting, OVH lub Dial-Telecom.
Jeśli nie uda ci się zmienić ustawień, postępuj według filmu instruktażowego: zachowajto.pl/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4.

Pobieranie przy pomocy doładowanego kredytu jest za wolne. Zmiana preferowanego serwera nie pomaga. Jak dalej postępować?

Prześlij do naszej pomocy jak najwięcej informacji o twoim połączeniu i problemie. Pracownik pomocy może ci jeszcze ewentualnie wysłać konkretne pytania czy zestaw testów, które pomogą ci lepiej zdiagnozować sytuację. Podstawowe pytania pomocnicze podajemy w poniższym przykładzie.
„Jakie masz podłączenie do internetu? Zrób test szybkości na speedmeter.internetprovsechny.cz i prześlij nam link do strony z wynikiem pomiaru.
Czy problem wolnego pobierania dotyczy większej ilości plików czy tylko jednego? Czy ewentualnie możesz nam przesłać konkretny link do pliku, który pobiera się za wolno?”

Darmowe pobieranie jest za wolne. Gdzie jest moje obiecanych 300 kB/s?

Podana prędkość 300 kB/s to maksymalna możliwa prędkość, która nie jest zagwarantowana. Prędkość darmowego pobierania może być ograniczona ze względu na aktualne obciążenie poszczególnych serwerów. W przypadku pobierania z kontem VIP i doładowanym kredytem nie ma tego ograniczenia.

Kosz plików

Co to Kosz i do czego służy?

Kosz służy zalogowanym użytkownikom i kończą się w nim wszystkie usunięte pliki. Kosz służy do ratowania plików usuniętych przez przypadek lub plików długo nieużywanych. Nikt, oprócz właściciela, nie ma dostępu do Kosza. W ciągu 30 dni można wznowić pliki z Kosza, pobrać je lub usunąć na trwało. Po upływie tego czasu pliki zostaną automatycznie usunięte.

Jak można wznowić plik z Kosza??

Jeśli usuniesz plik przez przypadek, to nie panikuj, masz kilka możliwości, jak można odzyskać plik z Kosza:

  1. Na stronie ze szczegółami - wybierz "Wznów"
  2. W Koszu - obok każdego pliku znajduje się menu z opcją "Wznów" i „Usuń na trwało“
  3. Używając przycisk "Wznów wszystko" w Koszu - wygodna opcja, która służy do zbiorowego wnawiania plików
Pliki z Kosza powrocą do tego samego miejsca, folderu i stanu dostępności. Kosz jest do dyspozycji tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak plik trafi do Kosza?

  1. Usuwając plik - można go wznowić jednym kliknięciem
  2. Plik trafi do kosza automatycznie - pliki, które nie były używane przez dłuższy okres, mogą trafić do Kosza
  3. Jeśli tak się stanie, to poinformujemy Cię za pomocą wiadomości w Twoim koncie i na Twój e-mail, natomiast pliki można zawsze wznowić.
Pliki pozostaną w Koszu przez 30 dni, a następnie zostaną usunięte automatycznie.