Wydaje się, że twój Internet Explorer jest nieaktualne. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki lub spróbuj innego.  ×

W celu filtrowania treści nieodpowiednich dla młodszych użytkowników, prosimy o potwierdzenie czy jesteś pełnoletni: TAK, skończyłem/am 18 lat NIE, jestem niepełnoletni/a

Często zadawane pytania

Videostreaming BETA

How the video streaming works and when my credit will be charged?

Credit will be charged after loading 25 % of data amount. After charging you can watch or download video in next 24 hours for free. There is no difference in charging when you download or stream the file. In both situation the whole file size is charged.

For example 100 minutes long video you can watch approximately 5 minutes for free and ensure that´s a file you´re looking for. Watching 25 minutes long video you have approximately 1 free minute and after that you will be charged. Free streaming time depends on video quality and your internet connection speed. (We counts the real data buffered by your browser, not a time you have watched)

Technically: credit is charged after passing 25 %, 50 %, 75 % or 95 % of file size.

Why I can´t see the streaming option or it is not available for all file types?

Videostreaming is available only for VIP users with enough credit.

Only a some types of MP4 files support streaming.

Pobieranie plików

Plik, który chcę pobrać, wymaga hasła. Co to znaczy?

Hasło służy do ochrony pliku. Hasło zna wyłącznie właściciel pliku, który ustawił je podczas przesyłania pliku. Jeśli w pliku nie ma opcji przesłania wiadomości do jego właściciela, prawdopodobnie nie życzy sobie, aby plik był publicznie dostępny. W takim wypadku nie da się uzyskać hasła.

Po zalogowaniu do konta i próbie pobrania pliku wyświetla się komunikat „Link do pliku jest błędny”. Możecie mi pomóc?

Odznacz opcję KONTROLA ADRESU IP, która znajduje się w ustawieniach konta (zachowajto.pl/nastaveni) i spróbuj ponownie pobrać plik. Jeśli nie uda ci się zmienić ustawień, postępuj według filmu instruktażowego: zachowajto.pl/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4.

Wielkość pliku jest w rzeczywistości mniejsza niż podajecie. Plik nie jest pobierany do końca. Możecie mi wyjaśnić dlaczego?

Mogło się tak zdażyć, że dane nie zostały poprawnie przesłane. Różnica pomiędzy wielkością pliku na Zachowaj.to a wielkością na twoim dysku ma zwykle inną przyczynę. Podana wielkość przesyłanych danych ma charakter informacyjny. Wynika z prostrzego przeliczenia (1 GB = 1 000 MB) niż przeprowadza twój komputer, który pokazuje dokładną wielkość (1 GiB = 1 024 MiB).

Pobieranie przy pomocy doładowanego kredytu jest za wolne. Czasem nawet wolniejsze od darmowego pobierania. Pomożecie mi?

Mógł wystąpić problem na ścieżce pomiędzy tobą, twoim dostawcą sieci i naszymi serwerami. W ustawieniach konta (zachowajto.pl/nastaveni) znajduje się opcja „preferowany serwer”. Spróbuj wybrać np. Superhosting, OVH lub Dial-Telecom.
Jeśli nie uda ci się zmienić ustawień, postępuj według filmu instruktażowego: zachowajto.pl/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4.

Pobieranie przy pomocy doładowanego kredytu jest za wolne. Zmiana preferowanego serwera nie pomaga. Jak dalej postępować?

Prześlij do naszej pomocy jak najwięcej informacji o twoim połączeniu i problemie. Pracownik pomocy może ci jeszcze ewentualnie wysłać konkretne pytania czy zestaw testów, które pomogą ci lepiej zdiagnozować sytuację. Podstawowe pytania pomocnicze podajemy w poniższym przykładzie.
„Jakie masz podłączenie do internetu? Zrób test szybkości na speedmeter.internetprovsechny.cz i prześlij nam link do strony z wynikiem pomiaru.
Czy problem wolnego pobierania dotyczy większej ilości plików czy tylko jednego? Czy ewentualnie możesz nam przesłać konkretny link do pliku, który pobiera się za wolno?”

Darmowe pobieranie jest za wolne. Gdzie jest moje obiecanych 300 kB/s?

Podana prędkość 300 kB/s to maksymalna możliwa prędkość, która nie jest zagwarantowana. Prędkość darmowego pobierania może być ograniczona ze względu na aktualne obciążenie poszczególnych serwerów. W przypadku pobierania z kontem VIP i doładowanym kredytem nie ma tego ograniczenia.

Płatności

Przesłałem wam pieniądze, ale ciągle nie mam kredytu. Kiedy przypiszecie mi kredyt?

Zwykły przelew bankowy zajmuje jeden dzień powszedni. Płatności dokonane w weekend zostaną zrealizowane najszybciej w poniedziałek. Jeśli śpieszysz się z doładowaniem kredytu, w przyszłości radzimy skorzystać z możliwości zapłacenia kartą.

Zapłaciłem, ale nie dostałem kredytu, czekam już trzy dni. W czym tkwi problem?

Skontroluj czy wszystkie dane zostały wpisane poprawnie, a następnie napisz do naszej pomocy, która spróbuje znaleźć rozwiązanie. W emailu prosimy o jak najwięcej konkretnych informacji (tytuł/numer zlecenia, numer konta, itp.) Załącz również potwierdzenie płatności.

Chciałbym naładować kredytu do Ulož.to. Można wydać pokwitowanie zapłaty?

Pokwitowanie zapłaty mozna wadac tylko do płatności przelewem. By otrzymać pokwitowanie proszę skontaktować się z pomocą techniczną podpora@uloz.to.

Wysłałem SMS-a o treści ZACHOWAJTO (w celu szybkiej rejestracji) i dostałem jakieś hasło. Co teraz?

Dzięki wysłaniu SMS-a o treści ZACHOWAJTO dokonano tzw. szybkiej rejestracji. Utworzyliśmy ci konto z loginem takim jak twój numer telefonu (np. 48724123123) oraz hasłem, które właśnie otrzymałeś SMS-em. Nie rejestruj się przy pomocy tych danych, tylko już się bezpośrednio zaloguj na uloz.to/login.

W SMS-ie zrobiłem błąd. Czy to się da naprawić?

To zależy, gdzie dokładnie zrobiono błąd. Wyślij do naszej pomocy jak najwięcej konkretnych informacji. Nie zapomnij o podaniu numeru telefonu, z którego doładowywałeś konto i treści SMS-a. Spróbujemy znaleźć rozwiązanie.

How is the VIP download price calculated?

VIP download price showen at download dialog is determined from the best price item offered in chosen country.
For example after buying 340GB credit you can download 1GB file only for 0,1EUR.

Ogólne

Czy Zachowaj.to jest do dyspozycji za darmo?

Użytkowanie i rejestracja są darmowe i w żaden sposób nie zobowiązują cię do płatności. Jako zarejestrowany użytkownik masz możliwość bezpłatnego zarządzania swoimi plikami.
Jeśli chcesz pobierać pliki z nieograniczoną prędkością, możesz w tym celu zakupić kredyt. Możesz również wesprzeć finansowo zespół Zachowaj.to. Jednak żadna z płatności nie jest konieczna, aby korzystać z Zachowaj.to i pobierać oraz przesyłać pliki całkowicie za darmo.

Nie mogę wejść na Zachowaj.to. Wyświetla mi się strona, że nie mam uprawnień. W czym tkwi problem?

Jeśli wyświetliła ci się informacja o zablokowaniu dostępu, widocznie doszło do nietypowych wejść z twojego adresu IP. Możliwe, że korzystasz ze wspólnego adresu IP i problem nie dotyczy bezpośrednio twojego komputera. Widocznie z adresu IP, którego używasz przesłano na naszą stronę żądania, których nie dało się innaczej rozwiązać. Adres IP będzie automatycznie odblokowany do 48 godzin. Działanie to było niezbędne, aby Zachowaj.to funkcjonowało dla pozostałych użytkowników.
Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, skontaktuj się ze swoim dostawcą internetu. Problem trzeba rozwiązać bezpośrednio z nim.

Nie mogę znaleźć pliku, który kiedyś wyszukałem. Dlaczego?

Zawartość publicznego zbioru danych tworzą dane udostępniane przez poszczególnych użytkowników. Tylko użytkownicy decydują o tym co będzie dostępne i jak długo.
Jeśli nie znalazłeś pliku, który kiedyś wyszukałeś, przyczyny mogły być następujące:
1) Dane zostały usunięte przez użytkownika, który je przesłał. Możliwe również, że użytkownik oznaczył plik jako prywatny.
2) Użytkownik udostępnił plik tylko tymczasowo i czas dostępności pliku minął.
3) Plik został usunięty z powodu naruszenia warunków Zachowaj.to (np. materiał pornograficzny łamiący prawo Republiki Czeskiej, materiał naruszający prawa autorskie, zgłoszony przez właściciela tych praw, niedozwolona reklama, itp.). Nasza firma interweniuje jedynie w przypadku udowodnienia naruszenia ogólnych warunków użytkowania Zachowaj.to.
4) Pliku nie pobrano przez długi czas i w związku z tym został usunięty zgodnie z ogólnymi warunkami użytkowania.

Administracja kontem

Jak usunąć konto?

Skontaktuj się z naszą pomocą techniczną. Do prośby dołącz swój login i ID konta, które znajdziesz na zachowajto.pl/nastaveni.

Zarządzanie plikami

Chciałbym usunąć dane, które przesłałem.

Po przesłaniu pliku wyświetli ci się link do pobrania pliku oraz drugi link, który służy do usunięcia przesłanych danych.
Jeśli plik został przesłany przez zalogowanego użytkownika, można go również usunąć za pomocą menu użytkownika (Pliki).
Jeśli do przesyłania używasz Menedżera Plików zdecydowanie radzimy zalogować się do konta. Inaczej nie będziesz mógł później sam usunąć pliku!
Jeśli nie masz możliwości skorzystania z żadnej z tych opcji, skontaktuj się z naszą pomocą techniczną i podaj link do pliku, który chcesz usunąć.

Jak zdobyć link do pliku? Co jest linkiem w formacie https://www.uloz.to/!abcdefgh/nazevsouboru?

Jak zdobyć link do pliku? Co jest linkiem w formacie http://www.uloz.to/xabcdefgh/nazevsouboru?
Link w formacie http://www.uloz.to/xabcdefgh/nazev_souboru jest unikalnym linkiem do konkretnego pliku, z tym, że „xabcdefgh“ nie jest rozumiane dosłownie.
Poniżej podajemy instrukcję jak można uzyskać taki link:
Sposób 1:
Otwórz stronę z informacjami o pliku (stronę, gdzie wyświetla się podgląd pliku i gdzie jest możliwość pobrania pliku) a następnie kliknij na ścieżkę dostępu w przeglądarce, zaznacz cały link, skopiuj do schowka (CTRL+ C) i wklej (CTRL+V) do wybranego dokumentu.
Sposób 2:
Otwórz stronę z informacjami o pliku. Pod podglądem pliku kliknij opcję „Udostępnij”. Tu skopiuj (CTRL+C) link do pliku, a następnie wklej (CTRL+V) do wybranego dokumentu.