Przeglądarka, której używasz, nie umożliwia pełnego korzystanie z naszej strony. Zalecamy korzystanie korzystanie z najnowszego Chrome, Firefox lub Safari.

Często zadawane pytania

Potrzebujesz porady? Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi, spróbuj napisać do nas za pomocą Formularza kontaktowego.

Ustawienia prywatności

Kto zobaczy Twoje pliki? Co to jest dostępność plików?

W Zachowajto.pl możesz ustawić 3 różne poziomy dostępności dla swoich plików:
- Dla publiczności: Plik publiczny jest dla wszystkich. Każdy może go znaleźć w wyszukiwarce lub poprzez link.
- Przez link: Nie znajdziesz pliku udostępnionego przez link w wyszukiwarce.
Natomiast każdy, kto posiada link, ma do niego dostęp. Znajdziesz go w Szczegółach pliku.
- Plik prywatny: Wskazuje Twój prywatny plik. Zobaczysz go tylko wtedy, gdy zalogujesz się na swoje konto użytkownika i nikt inny nie ma do niego dostępu.

Jak ustawić, kto zobaczy Twój plik? Gdzie można zmienić dostępność pliku?

Dostępność pliku, możesz ustawić już podczas przesyłania pliku. Właściwości swojego pliku, w tym dostępność, możesz zmienić w dowolnym momencie w Szczegółach pliku lub w Moje pliki. Uwaga, możesz zmieniać tylko właściwości swoich własnych plików!

Czy zdjęcia Twojej rodziny, a zwłaszcza dzieci na Zachowajto.pl są bezpieczne?

Pliki na pewno tak, natomiast prawdopodobnie nie chcesz pokazywać wszystkim zdjęć swoich dzieci w wannie lub nad morzem.
Szczególnie w przypadku przesyłania zdjęć nagich dzieci na Internet, nie zapomnij zawsze chronić pliki przed niechcianymi widzami, wybierając pliki i foldery z dziećmi jako prywatne lub chronione hasłem, co jest zalecane, gdy Twoje dzieci są częściowo lub całkowicie odsłonięte!

Czy rozsądne jest przesyłanie osobistych zdjęć i filmów jako anonimowy użytkownik?

Ta opcja jest możliwa, aczkolwiek tak naprawdę nie polecamy jej w przypadku tego rodzaju plików!
Anonimowe pliki nie można oznaczyć jako plik prywatny i w przypadku błędu administracyjnego lub przeniesienia pliku do innej usługi, nie masz już nad nim kontroli. W przypadku zdjęć i filmów osobistych zawsze zalecamy pracę tylko jako zalogowany użytkownik, który ma do dyspozycji wszystkie dostępne opcje.

Videostreaming

Jak działa odtwarzanie wideo online? Czy mogę pobrać taki plik?

Niektóre pliki na Uloz.to są dostępne do odtwarzania online. Nie ma to wpływu na możliwość pobierania.
Możesz odtwarzać krótkie wideo za darmo, a dłuższe wideo na punkty po zalogowaniu. Po rozpoczęciu odtwarzania potrącona zostaje taka sama liczba punktów jak przy pobieraniu pobieraniu pliku. Następnie możesz pobrać lub odtwarzyć plik, na który przeznaczyłeś swoje punkty, tak długo, jak chcesz.

Nie mogę wyświetlić podglądu darmowych filmów strumieniowych. Czy można coś z tym zrobić?

Spróbuj użyć innej przeglądarki (np. Chrome, Firefox lub Safari), aby odtworzyć podgląd. Utrzymujący się problem może wskazywać na błąd w czasie systemowym systemu operacyjnego. Spróbuj zsynchronizować go z właściwym czasem (na przykład https://podpora.nic.cz/page/544/).

Pobieranie

Przycisk Pobierz nie działa

Ten problem może być spowodowany zainstalowaną przeglądarką internetową lub inną aplikacją w Twoim komputerze. Zalecamy wykonanie kontroli urządzenia chroniącego przed malware, w tym dodatków przeglądarki internetowej, na przykład postępując zgodnie z instrukcjami podanymi w: https://odstranitvirus.cz/rocket-tab//.

Plik, który chcę pobrać, wymaga hasła. Co to oznacza?

Hasło służy do zabezpieczenia pliku. Hasło zna wyłącznie właściciel pliku, który ustawił je podczas przesyłania pliku. Jeśli w pliku nie ma opcji przesłania wiadomości do jego właściciela, prawdopodobnie nie życzy sobie, aby plik był publicznie dostępny. W takim wypadku nie można uzyskać hasła.

Wielkość pliku jest w rzeczywistości mniejsza niż podajecie. Plik nie jest pobierany do końca. Możecie mi wyjaśnić dlaczego?

Mogło się tak zdarzyć, że dane nie zostały poprawnie przesłane. Różnica pomiędzy wielkością pliku na Zachowaj.to a wielkością na Twoim dysku ma zwykle inną przyczynę. Podana wielkość przesyłanych danych ma charakter informacyjny. Wynika z prostszego przeliczenia (1 GB = 1 000 MB) niż przeprowadza Twój komputer, który pokazuje dokładną wielkość (1 GiB = 1 024 MiB).

Pobieranie przy pomocy doładowanych punktów jest za wolne. Czasem nawet wolniejsze od darmowego pobierania. Pomożecie mi?

Mógł wystąpić problem na ścieżce pomiędzy Tobą, Twoim dostawcą sieci i naszymi serwerami. W ustawieniach konta znajduje się opcja Preferowany serwer.

Pobieranie przy pomocy doładowanych punktów jest za wolne. Zmiana preferowanego serwera nie pomaga. Jak dalej postępować?

Prześlij do naszej pomocy jak najwięcej informacji o Twoim połączeniu i problemie. Pracownik pomocy może Ci jeszcze ewentualnie wysłać konkretne pytania czy zestaw testów, które pomogą Ci lepiej zdiagnozować sytuację. Podstawowe pytania pomocnicze podajemy w poniższym przykładzie.

1. Jakie masz podłączenie do internetu? Zrób test szybkości na speedmeter.internetprovsechny.cz i prześlij nam link do strony z wynikiem pomiaru.
2. Czy problem wolnego pobierania dotyczy większej ilości plików czy tylko jednego? Czy ewentualnie możesz nam przesłać konkretny link do pliku, który pobiera się za wolno?

Darmowe pobieranie jest powolne. Gdzie obiecanych 300 kB/s?

Podane 300 kB/s to prędkość maksymalna, ale nie gwarantowana. Darmowa prędkość pobierania może być ograniczona w zależności od aktualnego wykorzystania serwera. W przypadku Szybkiego pobierania, wykorzystując punkty, nie ma żadnego ograniczenia.

Nie mogę pobierać za darmo, ponieważ Wolne pobieranie wykorzystuje zbyt wiele osób. Co powinienem zrobić?

W godzinach szczytu nasza infrastruktura jest bardzo obciążona. Każdy z naszych serwerów jednocześnie obsługuje tylko ograniczoną liczbę wniosków o Wolne pobieranie. Dlatego zalecamy, aby spróbować ponownie pobrać lub wybrać inny plik, który może zapisany na innym serwerze. Inną opcją jest wypróbowanie Szybkiego pobierania przy użyciu punktów, które jest nieograniczone.

Czy mogę pobrać z linii poleceń, na przykład za pomocą urządzenia NAS?

Tak, jest to możliwe w przypadku Szybkiego pobierania (za punkty), polecenie pobierania wygląda następująco:

curl --connect-timeout 60 -O -L --basic --user użytkownik:hasło 'https://uloz.to/file/abcdefg/nazwa.pliku'

Wszystko, co musisz zrobić, to zastąpić pozycje "użytkownik" i "hasło" danymi logowania konta i wymagany link.

Jeśli korzystasz z serwera Synology NAS, możesz również użyć oficjalnej wtyczki Uloz.to plugin.

Kiedy przy pobieraniu z niską prędkością pojawia się kod captcha?

Przepisanie kodu captcha jest elementem bezpieczeństwa służącym do kontroli użytkownika. U nowo załadowanych oraz małych plików do 50 MB przepisywanie kodu nie jest konieczne. Miłośnicy łamigłówek nadal znajdą captchę u niektórych plików.

Przesyłanie

Jaka jest maksymalna wielkość pliku, który można przesłać?

Zwykle możesz przesyłać pliki do 18 GB. Maksymalna wielkość przesłanego pliku jest zwykle ograniczona przez Twoją przeglądarkę.

Zalecamy, aby pliki większe niż 18 GB zostały podzielone na kilka mniejszych archiwów (takich jak WinRAR lub WinZIP), a następnie prześlij te archiwa. Doświadczeni użytkownicy mogą także korzystać z przesyłanie z linii poleceń.

Płatności i punkty

Jaka jest ważność Twoich punktów?

Zakupione punkty są zwykle ważne przez 2 lata od momentu ich doładowania na konto, tak samo jest też w przypadku punktów doładowanych z kuponu podarunkowego. Punkty uzyskane w ramach programu Uploader są również ważne przez 2 lata. Na wyczerpanie punktów z programu lojalnościowego CreditBack masz 6 miesięcy. Kredyty uzyskane podczas różnych ofert marketingowych mogą mieć różną ważność, w zależności od konkretnej oferty.
Około dwa tygodnie przed datą wygaśnięcia powiadomimy Cię na Twój e-mail i pocztą wewnętrzną, by móc wyczerpać pozostałe środki.
Na stronie Dodaj punkty znajdziesz całą historię swoich punktów.

Czy można przedłużyć ważność punktów, wykonując kolejne doładowanie?

Nie, ważność Twoich punktów nie zostanie przedłużona poprzez doładowanie kolejnych punktów. Każde pojedyncze doładowanie punktów ma swoją datę wygaśnięcia, której nie można zmienić. Na stronie Dodaj punkty znajdziesz całą historię swoich punktów.

Jak można stwierdzić cenę za Szybkie pobieranie pliku?

Cena za Szybkie pobierane widoczna w dialogu pobierania, to najlepsza możliwa oferta cenowa dla wybranego kraju. Na przykład przy zakupie 340 GB punktów można pobrać plik o wielkości 1 GB tylko za 0,11 €.

Przesłałem wam pieniądze, ale ciągle nie mam punktów. Kiedy punkty zostaną mi przypisane?

Zwykły przelew bankowy zajmuje jeden dzień powszedni. Płatności dokonane w weekend zostaną zrealizowane najszybciej w poniedziałek. Jeśli śpieszysz się z doładowaniem punktów, w przyszłości radzimy skorzystać z możliwości zapłacenia kartą.

Zapłaciłem, ale nie otrzymałem punktów, czekam już 3 dni. W czym tkwi problem?

Sprawdź czy wszystkie dane zostały wpisane poprawnie, a następnie napisz do naszej pomocy, która spróbuje znaleźć rozwiązanie. W emailu prosimy o podanie jak najwięcej konkretnych informacji (tytuł/numer zlecenia, numer konta, itp.), załącz również potwierdzenie płatności.

Chciałbym sobie na Uloz.to doładować punkty. Czy mogę otrzymać pokwitowanie zapłaty?

Pokwitowanie zapłaty można wydać tylko do płatności przelewem. By otrzymać pokwitowanie proszę skontaktować się z pomocą techniczną support​@​uloz.to.

Wysłałem SMS-a o treści ZACHOWAJTO (w celu szybkiej rejestracji) i otrzymałem jakieś hasło. Co teraz?

Dzięki wysłaniu SMS-a o treści ZACHOWAJTO dokonano tzw. Szybkiej rejestracji. Utworzyliśmy Ci konto z loginem takim jak Twój numer telefonu (np. 48724123123) oraz hasłem, które właśnie otrzymałeś SMS-em. Nie rejestruj się przy pomocy tych danych, tylko bezpośrednio zaloguj się.

W SMS-ie zrobiłem błąd. Czy da się to naprawić?

To zależy, gdzie dokładnie zrobiono błąd. Wyślij do naszej pomocy jak najwięcej konkretnych informacji. Nie zapomnij o podaniu numeru telefonu, z którego doładowywałeś konto i treści SMS-a. Spróbujemy znaleźć rozwiązanie.

Czy mogę jednorazowo doładować swoje punkty za pomocą SMS-a? Czy SMS nie zobowiązuje mnie do automatycznych płatności w regularnym czasie?

SMS służący do doładowanie punktów jest jednorazowy. Wysyłanie SMS-a nie wiąże cię w żaden sposób z regularnymi płatnościami. W razie potrzeby możesz doładować następne punkty. Aktualną formę SMS-a i jego cenę można znaleźć na stronie Cennik.

Ogólne

Co to jest konto Uloz.to?

Na stronie Zachowajto.pl możesz dokonać darmową rejestracje i utworzyć konto Uloz.to. Jako zarejestrowany użytkownik masz wiele możliwości:

  • Łatwe zarządzanie i porządkowanie przesłanych plików
  • Komentować i oceniać pliki
  • Przechowywać interesujące pliki w Ulubionych
  • Jeśli masz problemy z pobieraniem, możesz spróbować w innym serwerze do pobierania
  • korzystać z opcji Programy partnerskie
  • Kup punkty i pobieraj z nieograniczoną prędkością

Czy Zachowaj.to jest do dyspozycji za darmo?

Użytkowanie i rejestracja są darmowe i w żaden sposób nie zobowiązują Cię do płatności. Jako zarejestrowany użytkownik masz możliwość bezpłatnego zarządzania swoimi plikami.
Jeśli chcesz pobierać pliki z nieograniczoną prędkością, możesz w tym celu zakupić punkty. Możesz również wesprzeć finansowo zespół Zachowaj.to. Jednak żadna z płatności nie jest konieczna, aby korzystać z Zachowaj.to i pobierać oraz przesyłać pliki całkowicie za darmo.

Nie mogę wejść na Zachowaj.to. Wyświetla mi się strona, że nie mam uprawnień. W czym tkwi problem?

Jeśli wyświetliła Ci się informacja o zablokowaniu dostępu, widocznie doszło do niestandardowych wejść z Twojego adresu IP. Możliwe, że korzystasz ze wspólnego adresu IP i problem nie dotyczy bezpośrednio Twojego komputera. Widocznie z adresu IP, którego używasz przesłano na naszą stronę żądania, których nie było możliwe rozwiązać innaczej. Adres IP będzie automatycznie odblokowany w ciągu 48 godzin. Działanie to było niezbędne, aby Zachowaj.to funkcjonowało dla pozostałych użytkowników.

Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, skontaktuj się ze swoim dostawcą internetu. Problem trzeba rozwiązać bezpośrednio z nim.

Nie mogę znaleźć pliku, który kiedyś wyszukałem. Dlaczego?

Zawartość publicznego zbioru danych tworzą dane udostępniane przez poszczególnych użytkowników. Tylko użytkownicy decydują o tym, co będzie dostępne i na jak długo.
Jeśli nie znalazłeś pliku, który kiedyś wyszukałeś, przyczyny mogły być następujące:
1) Dane zostały usunięte przez użytkownika, który je przesłał. Możliwe również, że użytkownik oznaczył plik jako prywatny
2) Użytkownik udostępnił plik tylko tymczasowo i czas dostępności pliku minął
3) Plik został usunięty z powodu naruszenia warunków Zachowaj.to (np. materiał pornograficzny łamiący prawo Republiki Czeskiej, materiał naruszający prawa autorskie, zgłoszony przez właściciela tych praw, niedozwolona reklama, itp.). Nasza firma interweniuje jedynie w przypadku udowodnienia naruszenia ogólnych warunków użytkowania Zachowaj.to
4) Plik został usunięty, ponieważ zawierał on wirusa lub złośliwe oprogramowanie. Takie pliki nie mogą być przechowywane nawet do użytku osobistego
5) Pliku nie pobrano przez dłuższy okres i w związku z tym został usunięty zgodnie z ogólnymi warunkami użytkowania
6) Możliwe, że wystąpił błąd techniczny, który powoduje, że dany plik jest tymczasowo lub na stałe niedostępny

Dlaczego muszę potwierdzić, że mam ukończone 18 lat?

Ta informacja służy do identyfikacji treści. Na przykład osobom niepełnoletnim nie wyświetlają się reklamy alkoholu, tytoniu itp.

Administracja użytkownika

Jak można zdobyć link do pliku? Czym jest link w postaci https://uloz.to/file/abcdefgh/nazevsouboru?

Jak można zdobyć link do pliku? Czy jest link w postaci https://uloz.to/file/abcdefgh/nazevsouboru?
Link w formacie https://uloz.to/file/abcdefgh/nazev_souboru jest jedynym w swoim rodzaju linkiem do konkretnego pliku, z tym, że „abcdefgh“ nie można rozumieć dosłownie.
Poniżej podajemy instrukcję w jaki sposób można uzyskać taki link:

Sposób 1:
Otwórz stronę z informacjami o pliku (stronę, gdzie wyświetla się podgląd pliku i gdzie jest możliwość pobrania pliku) a następnie kliknij na ścieżkę dostępu w przeglądarce, zaznacz cały link, skopiuj do schowka (CTRL+ C) i wklej (CTRL+V) do wybranego dokumentu.

Sposób 2:
Otwórz stronę z informacjami o pliku. Pod podglądem pliku kliknij opcję „Udostępnij”. Tu skopiuj (CTRL+C) link do pliku, a następnie wklej (CTRL+V) do wybranego dokumentu.

Co to jest CreditBack i jak to działa?

CreditBack to nasz program lojalnościowy. Dzięki CreditBack otrzymasz dodatkowe punkty za szybkie pobieranie i przesyłanie strumieniowe. Im więcej punktów miesięcznie wykorzystasz, tym więcej otrzymasz od nas – np. za wykorzystane 30 GB automatycznie otrzymasz 5 GB na koncie Uloz.to. Program aktywuje się automatycznie, kiedy w ciągu miesiąca wykorzystasz co najmniej 30 GB w ramach szybkiego pobierania. CreditBack liczy się dla każdego miesiąca kalendarzowego. Aktualną ilość zyskanych punktów można sprawdzić w Statystykach. Termin ważności punktów zyskanych w ramach programy lojalnościowego wynosi sześć miesięcy..

Twój plik został niesłusznie przeniesiony z usługi Zachowajto.pl. Co możesz zrobić?

Jeśli Twój plik został przeniesiony do usługi PORNfile.cz i Ty się z tym nie zgadzasz, jako właściciel możesz złożyć wniosek o przeniesienie go z powrotem do menedżera plików, wybierając możliwość 18+ we właściwościach pliku lub prosząc o jego przeniesienie w Szczegółach pliku na PORNfile.cz.

Twój wniosek zostanie następnie sprawdzony przez administratorów usługi i zaakceptowany lub odrzucony. O stanie Twego wniosku zostaniesz poinformowany/a w Poczcie wewnętrznej.

Chciałbym usunąć dane, które przesłałem.

Po przesłaniu pliku wyświetli Ci się link do pobrania pliku oraz drugi link, który służy do usunięcia przesłanych danych.
Jeśli plik został przesłany przez zalogowanego użytkownika, można go również usunąć za pomocą menu użytkownika (Pliki).
Jeśli do przesyłania używasz Menedżera Plików zdecydowanie radzimy zalogować się do konta. Inaczej nie będziesz mógł później sam usunąć pliku!

Jeśli nie masz możliwości skorzystania z żadnej z tych opcji, skontaktuj się z naszą pomocą techniczną i podaj link do pliku, który chcesz usunąć.

Jak usunąć konto?

Skontaktuj się z naszą pomocą techniczną. Do prośby dołącz swój login i ID konta, które znajdziesz w Ustawieniach konta.

Programy partnerskie

Jak powinny wyglądać łącza Linkshare+ i Webmaster+?

Link do Linkshare+ i Webmaster+ jest wymieniony w tej formie: https://zachowajto.pl/?partner=. Wprowadź numer partnera wymieniony w informacji o Programach partnerskich. Na przykład https:///zachowajto.pl/?partner=1234567. Linki partnerskie zawierające stary niezabezpieczony adres http:// nie będą akceptowane.

Smart TV

Jak uruchomić Zachowaj.to na Smart TV?

Najpierw upewnij się, że twój Smart TV jest podłączony do Internetu. Znajdź ikonę „Przeglądarka internetowa” („Web browser”) w aplikacjach (w przypadku Samsung Smart TV można uzyskać dostęp do aplikacji, naciskając przycisk „Smart hub” na pilocie – przycisk w kształcie kostki). W przeglądarce aktywuj pasek adresu, wprowadź adres internetowy zachowaj.to i potwierdź. Nie można pobierać plików na Smart TV, możesz jednak wyświetlać zdjęcia i odtwarzać filmy. Aby odtwarzać długie filmy, musisz się zalogować.

Jak korzystać z usługi Zachowaj.to w Smart TV?

Smart TV umożliwia dwa tryby surfowania po Internecie: tryb kursora „Wskaźnik” i tryb „Tab”, w którym poruszasz się za pomocą tabulatorów. Możliwości trybu Tab są jednak ograniczone, dlatego zalecamy używanie trybu kursora.

Zachowaj.to w moim telewizorze nie wyświetla się na pełnym ekranie. Jak to rozwiązać?

Zachowaj.to w moim telewizorze nie wyświetla się na pełnym ekranie. Jak to rozwiązać? Jeśli nie widzisz prawidłowego formatu obrazu podczas oglądania treści na Zachowaj.to TV, możesz go zmienić. Naciśnij przycisk „Format” („Settings”) na pilocie telewizora, wybierz „Format obrazu” („Picture format”), a następnie wybierz „Dopasuj do ekranu” („Fit to screen”). W zależności od producenta telewizora nazwy te mogą się nieznacznie różnić.

Kosz plików

Co to Kosz i do czego służy?

Kosz służy zalogowanym użytkownikom i kończą się w nim wszystkie usunięte pliki. Kosz służy do ratowania plików usuniętych przez przypadek lub plików długo nieużywanych. Nikt, oprócz właściciela, nie ma dostępu do Kosza. W ciągu 30 dni można wznowić pliki z Kosza, pobrać je lub usunąć na trwało. Po upływie tego czasu pliki zostaną automatycznie usunięte.

Jak można wznowić plik z Kosza?

Jeśli usuniesz plik przez przypadek, to nie panikuj, masz kilka możliwości, jak można odzyskać plik z Kosza:

  1. Na stronie ze szczegółami - wybierz Wznów
  2. W Koszu - obok każdego pliku znajduje się menu z opcją Wznów i Usuń na trwało
  3. Używając przycisk Wznów wszystko w Koszu - wygodna opcja, która służy do zbiorowego wnawiania plików
Pliki z Kosza powrocą do tego samego miejsca, folderu i stanu dostępności. Kosz jest do dyspozycji tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak plik trafi do Kosza?

  1. Usuwając plik - można go wznowić jednym kliknięciem
  2. Plik trafi do kosza automatycznie - pliki, które nie były używane przez dłuższy okres, mogą trafić do Kosza
  3. Jeśli tak się stanie, to poinformujemy Cię za pomocą wiadomości w Twoim koncie i na Twój e-mail, natomiast pliki można zawsze Wznowić.
Pliki pozostaną w Koszu przez 30 dni, a następnie zostaną usunięte automatycznie.

Zgłaszanie plików

Znalazłeś nieodpowiedni plik? Daj nam znać, a my się tym zajmiemy.

Dziś zarządzamy dziesiątkami milionów plików, dlatego też czasu do czasu może wystąpić jakiś błąd. Ale z Twoją pomocą możemy to naprawić!

Możesz zgłosić do nas nieodpowiedni plik, klikając ikonę flagi, która zawsze znajduje się w prawym dolnym rogu ikony miniatury lub pliku. Raport dotrze do naszych administratorów, którzy sprawdzą plik i dokonają odpowiedniej korekty.